16 augusti 11.59

nu har min bror lämnat hemmet ='( han har gjort d en gång innan o sen kom han tillbax men ush den här gången va d värre än förra gången.. nu vet jag hur förjävligt de att vara själv me mamma o pappa varje dag.. jag var typ förbannad varje dag jag kom hem frå skolan.. men jag ska klara d . e bara två år kvar sen drar jag med!!

ska ringa emme vi ska leka ida.. eftersom jag e ensam hemma nu..vet inte va vi ska göra dock =S finns inte såååå mkt o göra i den här lilla fjuttbyn.. uscha .. men men.. får se..

nya okej sidan e uppe för agenterna nu.. observera att ajg e en av dom .. höhö ... töntbex ^^ and I'm proud of it =D

nee nu ska jag återgå till att göra ingeting o alltind

see ya around

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback