21 augusti 19.44

japp japp första dan i skolan av avklarad.. massa papper massa klasskamratrer askontig ny person men overall en bra dag.. bättre än jag förväntat mig.. på nått sätt va d skönt att träffa alla igen.. har väl saknat dom lite =P träffade sussi igen nu var ett tag sen hon kom hem från polen vid fyra imorse o så gick hon till skolan höhöh.. men d va bra så vi fick träffas.. emmes första dag på stagg me.. tror d gick bra för henne.. hon berättade lite om hennes klasskompisar förut .. hehe.. hon hade prata me en.. hon hette rebecka .. höhö.. d va lite kul.. o freddie kommer fram o säger att han har skaffat dougieinspirerad frilla han e komisk han ^^.. fast d va faktiskt lite likt =S

japp sen blev d glassätande me clasmates after.. träffade anton på stan me.. haha ganska komiskt .. han känner emma o jimmö me så han hängde på ...fatta många blåmärken jag kommer ha imorrn ! =P.. fatta va mkt folk vi kan inte ens gå in i en affär för d e så jobbigt att få me alla .. =P så ibland tappar vi bort varandra o så ringer nån o frågar va man e .. höhöh..

imorrn e d halv klassdag o så börjar lektioneran.. jag ska ha webbdesign  imorrn =D ska bli kul har längtat lite efter d faktiskt =D jag trodde jag skulle skrva ett långt inlägg idag men d blev inte så farligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback