22 augusti 18.50

andra dagen av skolan.. halv dag me klass i klassrummet.. srkämde ihjäl ettorna gjorde vi me hela kalssen ^^ .. stackars barn..vharlotte kommer in til oss o säger. ni kan få gå o hälsa på ettorna nu snacka mo att d blev liv då =P alla börjar hoppa o skriak typ var e dom! dom var i A7 så sanbbt som attan pallade vi oss dit vi var i A9 så d va ju ingen längre väg om man säger så.. haha sen vågade ingen av oss gå in men sen då gick vi rakt fram till katedern o snacakde som satan heal vägen in typ.. o snackade asmkt! seriöst vi var i tysta alls.. allefall så fortsatte vi prata tills d att anna fick tyst på oss då körde vi en presentation jag stog mitt i klungan så ag hopapde lite så alla såg vem d va men d e inte så svårt o lista ut för ajg kortast ^^.. sen skulle dom presentera sig.. d va skul.. alla glodde som fan utav oss tvåor då.. d va lite kul.. o sen gav vi oss av.. efter att skrämt upp dom som satan ^^ hahaha hälsade på agnes me när ajggick ut sen ^^

sen var d lunch.. var fisk så ajda o jag o jimmö käkade macka från cafeterian iställe.. d va gott :D.. sen var d språk me konstig nyitalienska lärare.. som snacakde fotboll aslänge o alltind.. hon pratar väldigt mkt :S.. japp sen var d webbdesig.. fick inte börja me nått idag dock :(.. bara sånt jag redan kunde.. men nästa vecka skulle vi sätta igång på alvar sa peter :D

imorrn börjar jag 11.50 busen går vid 10.18 men jagska käka i skolan me så.. men men två lektioner sen e man off på nya äventyr igen =P vilket betyder hem till datorn sen e d bara tor o fre kvar sen e d helg :D.. då ska ajg sooooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback