29 augusti 18.34

jag biorde få pris för att jag e  GANSKA duktig på att uppdatera min blogg..
igår hade vi parkering.. fake smile på o så var d bara o ge sig ut bland billisterna.. grr.. inte så fantasktigt kul faktiskt men jag har gjort d ett par gånger innan  s¨nästa gång e d inte min tur!! fast d va bra väder den här gången :D fick ihop pengar me mkt pengar :D så d va en givande<-- (seee duktigtord!!!) kväll

idag var väl som alla andra dagar.. typ att man missar halva gitarrlektionen.. sen fortsätter man till skolan.. o då säer sussi att man ska suta va så tjurig när man egentigen e glad o då blir man tjurig =P skitbra .. sen så har man skittråkig italienska lektiono hatar läraren för hon e så jävla allvarlig hela tiden.. ohh vill hoppa av italienska!!!!! japp sen fiortsätter d me tre timmar webbdesign vilket e skitkul o jag o malin sitter o tycker ci e duktig för vi gjort en egen hemsida.. inte för att den blev nått men ändå.. en sida me lite text på e mkt för oss obegåvad ^^^

imorrn bär d av till köpingsvik .. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH HATE!!
rädda mig!! fy fan va trist.. jag vill ha en egen superhjälte tänk va bra d skulle va.. jag tor ajg sgt d innan :S.. men jag behöver en extra mkt nu... en som tar mig till london lr nått kul ställe typ som sthlm när som helst.. vet n jag saknar tunnelbanorna i sthlm.. jag e patetiskt men ändå.. vill dit igen.. vill hälsa på bamiii!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback