how does it feel to have a face like that

jahaa nu har jag vatt dålig på att uppdateraigen men jg har haft mkt för mig typ linneas bday present fy farao vilket jobb altså! ..  men fy va fint d blev in the end! jag emma o elin altså shit vilka kreativa jävlar!

i helgen var man då i kristianstad o lund.. hämtade bror lämnadew grejer hos kusiner o träffade tilly o drack nått asgott o askonstigt.. ojojoj .. :D precis lagom rolig helg faktiskt

var hos linnea igår o firade henne pyssel o massa annat konstigt glodde på mysteriet på grevehoml såååå kul! nostalgi lr vad! asbra dock han vi inte se allt jag va så trött så jag tvingade sussi att ringa till henens mamma så vi kunde åka hem.. får kolla på den igen nån gång.. förra året kollade vi på polarexpressen haha.. ojoj.. film tittande som alltid men d får man ta ^^.. film e alltid bra.. jaja jag får väl uppdatera lite finare sen står i soklan somv anligt blörjar inte förrens om typ en timme o d går inga bussar så.. DÅÅÅLIGT! har eg bara en redig lektiuon men men

Kommentarer
Postat av: Ewe

Dude nu har du blivit sådär internet osocial igen :O

Postat av: Biffen!!!

vi är dom kreativaste av alla, lätt! god jul kompis!

2006-12-26 @ 01:20:38
Postat av: Mamma

Gumman.

2006-12-31 @ 04:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback