I don't feel like dancing (fortsättning)

japp då blir d fortsättning mo litauen resan.. får se hur mkt jag orkar..

onsdag! japp upp på morgonen in i duschen o på me formella kläder bex såg ut som en maffiaboss.. sussi har bidl på d får lägga upp sen.. på me klackade skor me.. hahah yayness.. av till fn rollspel allefall..  kan säga att jag faktiskt åt frukos denna dag igen.. åååh.. fy hata frukost.. d va typ korv inliddat i nått o äckligt te.. o så var konstiga mackor men va fan man äter ju! .. måste va trevlig så ajg åt upp.. allefall in till skolan o träffa resten av delgetarerna.. mohahaw.. så kommer man i o äger stället som the united kingdom of great britain and northern ireland.. aja nifattar =) japp japp.. öppningscermoni o allt sen var d direkt till lobbing vilket var assvårt eftersom ingen fattar att the UK är the Uk men men få lyckades jag fan i mig övertala tillräckligt för att min resuoltion skulle gå igenom!! :D:D:D:D min första resolution igenom till utkotsförhandligar YAYNESS allt tack vara min lilla phillipine.. fy fan hon va asshysst :D hoppas hon e me på fler fn rollspel i framtiden så manfår träffas igen! japp japp ..d blir typ kortare bra för at d e om fn rollpslet o svårt o beskriva

men men allefall på eftermiddagen så mådde inte jimmö bra o hamande på sjukhus.. spyudde o allt sånt.. o eftersom hae diabetiker hamnade han lågt direkt eftersom han måste få i sig närhet så man var väldigt orolig för honom  =(.. ajda följde me ill sjukhuset.. jaa d va inte kul.. japp japp

he till familjen o käka mat igen.. kom inte redigt ihåg va d va.. hmm.. nått firteriat gissar jag på ^^.. allt va fritert i litaeun.. uuää. *rysningar av tanken* jaa vänta nog d va nog den kvällen v fick typ äppleipankakasmet som var friterat.. jaja men d va helt okej :D

torsdag: jaa torsdagen så var d först lite lpbbing igen men jag satt mest o halvsnarkade eftersom vi var klara.. moahahahw! .. men men sen var d utskottförhandligar o jag stog i taltarstolen o gjorde TVÅ improviserade tal!! bara så! plopp!! oj va grym jag e!! sen så ahde jag ett förberett innan.. ohh shit snacka om att jg var nervös.. men ack o ve fy va bra d gick.. lr bättre än vad jag kunde hopaps på.. trodde jag skulle bli total mossad.. men min resolution gick inte igenom med.. 11 för 12 emor o 4 som avstog.. fatta om ajda vatt där som då fortfrande var på sjukhuset med jimmö skulle d blivit 12 12 o då skulle d blivit omröstning o den kanske skulle kunnat gå igenom!!! :D:D:D men men d tar vi nästa gång mohahhaw ska skriva bättre resolution då me ! jaja sen var d färdigt o så blev d lite genrealförsamling o jaa.. så kul va dungefär.. syrien o iran ägde ^^.. mina kära clasmates ..

sen på kvällen var d socialevening. vi var tvugna att vänta två timamr i skolan o d kände sonödigt o åka hme till värdfamiljen så vi stannade o käkade friterad kycling igen..HAHA.. aa d va lite hade asstora problem med godisautomaten jag linnea elin o sussi fick nog varenda jäkla lärare att förklara på litaueiska att förklara hur den funkade men vi fattade ingeting o d sa vi men va fan d brydde sig väl inte dom om.. den ena körde d på franska.. haha då fattade jag absolut ingeting.. d valite kul på nått sätt.. haha.. jaja sen tillslut så lycakdes jag eftersom jag e bäst på godisautomater.. moahhaw! ojva jag känner att mohahahw e med mkt.. aja.. sen var d social evening o vi va tvugna att glo på litausik folkdasn i ett par timmar..bex uppskattar inte litausikfolkdans på samma sätt som mina kära klasskamrataer.. haha.. jaja sen ägde vi alla med vårat lilla paradoifn rollspel.. mohahaw! .. d va kul o så var d massa godis o läsk o jag hade ont i halsen o kunde knappt snacka.. vilket va bra för då hade jag en ursäkt till att slippa snacka i generalförsamlingen dag efter. =).. jaja sen bar d av hemmåt vid tio .. o så var d pankakor utan fyllning thank god! men d va gott.. sen sov vi.. lr jag allefall.. nee jag o sussi tog massa bilder me..hehe

fredag! sen var d försovning på fredagsmorronen men d gick bra ändå.. snabbpacknig av allt som inte hade packats dagen innan.. men men allt gick bra som sagt.. in med frukosten.. OMG jag glömde berätta om den äckliga frukosten på torsdagsmorgonen då sussi o jag trodde vi skulle spy båda två.. allefal så tyå var d keso med sylt i sån risifruttiförpacking.. OHM FY FAN! o så var d en liten chockladbit me.. fyllt me typ ost.. ooohh jag trodde jag skulle spy!!! fy UGSCH BLÄ!! jaja sen fresdagsfrukosten bestod av mackor tror ajg =O.. men d va got o bra het okej.. :D I survived.. mohahaw. in til skolan me packning o allt..

jaa då var d dags för ssita biten av genralförsamlingen var väl som vanligt.. lappskickandes o allt sånt.. haha.. lite lätt tråkig specilet när man itne akns nacka o typ hela hjärnan e fylld av snor.. uämpdde inte bra tror jag hade feber e inte säker kunde inte ta den då .. jaja sen var d avslutningscermoni o tobbe min fellowdelegate from the uk fick pris för bästa tal.. wohoo! :D frerikchrilleojonas fick pris för bästa delgation.. dom va värda d kan man säga då.. hehe :D jaja sen var d in i bussen o säga byebye till litauen.. jag träffade han som bodde hos mig me så han sa att jag skulle send my best wishes to your mom dad and brother from me.. hehe d va kul.. jimmö bodde hos han mänligen.. hehe jaa jimmö kom tillbax vid lucnh med.. åhh d va kul :D haha värsta filmgrejen blöev.. han o ajda altså.. hehe.. jaja in i bussen va jag på.. så bar d av till riga o flygplatsen där.. =) man körde sån sanbbombytnign i bussen från formella kläder till mjukisbyxor o kofta.. skönt! :D..

frame vid flygplatsen var d inchekcning av väskor igeno så var d typ direkt til alla passkontoller o  säkerrhetskontrolle.. mohahaw .. rakt igenom inga pip :D skönt d.. japp så va d en kort väntat o sen på planet o hem til sverige. fy va ont i öronen jag hade.. d gjorde skitont.. trycket e  inte bra när amne  förkyld kan man säga då.. fick lätta problem me balansinnet när man klev av sen.. hehe.. d va lite kul.. nee lite vingligt.. höhö..  hemam i sveirge kändes ASKONSTIGT!! efter fem dar i litauen.. jaa så då åkte vi till mcdpnadls o käkade mat för 90 kr var.. haha.. första gången bex tyckte mcdoanlds va mysigt ^^ av helt andra orskaer än amten men d pratar jag inte om.. omhahaw! japp sne hme kollade på one tree hill.. höh fast jagsomande.. ar så jäkla förkydl uuää.. heamm i rockneby o upp för trappan till mamma o pappa shit jag trrde jag skulle börja gråta d va konstigt.. har saknat hemmet verkligen.. men d va skönt o komam hem fick en liten pizzabt me.. mmm :D sen gick jag o la mig shit va trött jag va..

så overall var litauen skitkul men jag längtade hem en del.. ajda o jimmö på sjukhus var inte d rolgaste men d va lungt =D förkylningen var väl ijngen hitt heller.. men åhh va d trevligt d vatt lätt minnen för livet!

Kommentarer
Postat av: Ewe

*skrattar lite* Bra skrivet :D

Ah shit jag var också förkyld när vi åkte hem från Barcelona med skolan, satan vad ont d gör ja :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback