Is it my imagination or do you feel good

japp japp ännu en dag till ända.. lr nee. d e eg nu den borde börja me tanke på attjag kom hem från skolan nu men d e bara plugg o jag orkar itne redigt.. måste nog skriva egnelksan .. =( vore bra o ha den gjort me tanke på att den ska in på torsdag o jag ahr nk prov på torsdag o då hinner jag inte skriva det ju!.. så aa d får bli ikväll lr imorrn på sovmorgonen men ach nej va trsit.. måste plugga fn med.. men va fan.. ta en sak i taget nu altså.. ..  vi börajr me engelksan o sen lite nk.. sen kommer resten.. ^^

jahaa ja.. vill fortfrande ha en veckas lov nu.. skulle va skönt me höstlov igen.. direkt nu.. orkar inte redigt me nått.. allt e asigt trist.. hata att komma tillbacks till skolan efter ett lov.. men tur var så fick man ju mcfly album igår ^^ thanks bamiii ! :D va fan skulle jag överleva på utan den just nu!! we're the younf o friday night deffinit bäst tillsammans med please please star girl och traslyvania! ^^.. o sorrys not enough! ^^ spelats frebrilt hela dagen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback