Midnight skies turn scarlet red

ooää jag e trött sm satan.. d gör inget.. mamma o pappa e inte hemma dom e på knyte.. sussi åkte hem vid tio sen.. =/ dock kom vi igen lite me arbete jag srkev två rader på min fina reolution ^^ oh my god va duktihg jag e :P lr inte.. har bara nga få papper kvar desutom har jag gjort min mapp väldigt fin ^^.. ska bara hitta lite klister me.. då blir d ännubättre så jag faktiskt kan sätta fast allt.. höhö.. d står proteciton of the rights of the child me jättemånga olika utklippta boksätver =) sen sitter d ögon på.. o så står d paretanl advisory märket.. haha o så ska jag sätta queen elizabeth 2 på baksidan me union jack o stor britaniens typ statsvapen.. asmystiskt jag vet.. men d ekul.. har jag nått o göra.. ska nog göra samma sak me den andra sen men sussi har den just nu så aa..

jag kände för att uppdatera lite mer idag så d blev ett par rader till.. lyssnat på hawthorne hights.. dom e bra bex gillar bex fick av vaiva! vaiva äger ^^.

life is music is life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback