she goes up and down in my heart

har nån sett min svarta o min röda piketröja? jag akn inte hitta dom o jagmåste tvätta dom.. annars kan jag inte ta me mig dom till litauen! =( o dom måstes ha annars har jag inga tröjor.. lr jo jag får ta den radniga o dena dnra radniga då.. men njee.. jag vill ha just dom två! oj va kräsen jag e.. måste hämta in bullarna jag meanr frallorna från brevlådan snart.. typ nu vore en bra ide men men.. orkar itne redigt måste hitta mint tröja först o hänga upp restena v tävtten.. gash va mkt d e o göra.. måste rätta resulotinen med.. ARGH! men d här går o lösa va fan .. jag behöver itne städa mitt rum alleflal =S d e nog posetivt.. mohahahw . nehee jag återkommer nog luite senare ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback