so hold my hand I'll take you everywhere

jahaaja.. plugg plugg o plugg.. men eg e d inte så farligt förutom att jag hatar d o egentligen vill ha en vecka till me underbart lov.. det här lovet gick fan för fort!! d sa bara swoooosh o så var d borta.. satanstyg lr nått =S..

powerpoint pressentationen e aldeles snart färdig :D helt jävla underbart! sen måste jag bara öva på den d e ju en helt annan femma.. vem vill sitta för sig själv framför datron o prata om känkraft o kristdemokraterna...

argh.. varför kan inte livet vara lättare ibland! typ som nu.. jag vill inteha ahn så.. jag vill bara typ känna honom.. vara kompis.. va fan kan man itne va d? männksna vet fortfrande inte va jag heter liksom.. men men.. d ska bort nu.. ska rensa mitt huvud på allt..allt om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback