varje männska jag ser är fake

jahaa ja.. packat idag.. färdigt me för den delen.. asbra.. nerstuvan i sussis väska som nu inehåler 13.7 kilo av våra kläder o lite mer.. gosh.. va mktkläder kan väga eg.. dååååligt.. men men.. dom e nedpackade allefall.. kläderna e torra nu så jag har saker o ta på mig imorrn vid 03.45 när ajg går upp gosh vfatta va tidgt!! 04.45 ska vi va i läckeby hos sussi.. o 05.15 senast inne i stan på skolgården.. omg! börjar bli lite nervös nu me inte bra.. men d e inget o vara nervös öve.. förutm ifall nitbältet går igneom tullen.. haha jag e patetisk.. men ändå..

grattis bamii osom fyuller 17 wett år kvar till 18 ^^ mohahahw.. fatta va gamla v börjar bli.. uuää..

bara så ni vet har ajg ingen mobil me mig i litauen o jaghar ingen dator så d går inte få kontakt me mig :(.. oh gosh hur ska ajg lara d.. fem dar.. d ltåer lite men fy.. tämnk om jag åker till scottland nästa sommar! fy farao två månader! mitt mp3 batteri kommer  ta slut va ska jag göra då!! men men.. d skulle va kul! hoppas jag får följa med.. livet skulle vaunderbart då.. dock skulle mobil funka där o dom har nog nån dator man kan låna nån del av dagen .. oh gosh.. fy va kul d skulle va..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback