stuck with me - green day

idag har vi vatt på utflykt me klassen i rockneby.. *asg* va sån NO grej så dom åkte till orkcneby o glodde på åkrarna o undersökte grustaget.. haha d va skitkul.. själva genomgångarna o d va astrist men allt annat runtomkring typ min underbara klass ^^.. gosh d va kul :D jag hade kul första gången på länge känns d som.. bra d =D

min hjärna e inte besatt av han jag kan leva ett eget liv.. dock börjar hjärnan tänka på annat viket gör d värre ändå..

Jag har glömt uppdatera bloggen på aslänge nu =( I'm bad!. jag ahr vatt så trött nu bara.. gått o lagt mig typ direkt när jag kommit hem o allt.. men imorrn e ag ledig då ska jag leka me emme =D..o mamma o pappa ska till målilla vilket betyder att jag e ensam hemma till söndag .. hela huset e mitt ^^

nu ska jag återgå till huvudvärk  o NOFX .. mohahah ^^

ohh jag har pengar =) e skydlig mamma 500 den här månaden o 500 andra månaden.. o när jag betalat mamma det har ajg fortfarande 900+800+600 vilket e 2300 tror jag .. okej kanske inte asmkt men d e nästan så ajg kan åka till london snart ^^ men d e ett tag kvar o då kommer jag ha  massa pengar =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback