welcome to the black parade - my chemical romance

så jäkla bra låt .. jag o malin äger på den me ^^

okej jag e grymt dålig på blogg nu för tiden.. men men.. nu kommer en uppdatering

imorrn e d mkt läxor till dock har jag tne gjort en ända än.. host..historia provet idag gick faktiskt bra=D så jag tackar gudarna för det o lärarstudentet patrick lr va fan han heter.. dude som emma sa idag ^^.. dude e ett grymt bra ord! fattar ine varöfr så få använder det!!

idag var jag o mamma på polistaionen ocj skulle skaffa pass men min pappa måste vara med.. altså fatta vilket jävla udda system vi har  i detta land o vilka tjuriga tanter vi har på polisstationerna.. GOD! sklle kunna strupa henne tur att d finns glas ^^ nu börjar jag fatta varöfr dom finns där..

mamma o jag var på nybygda maxi idag.. FATTA va mkt folk o fy farao va trist d va .. d va så dåligt uppbyggt o allt.. nee jag tycker bättre om det gamla!!! japp!!

nehee nu ska jag återgå till livet =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback