2 september

nu har jag vatt dålig på att uppdaterat min blogg.. dåligt bex! men who cares.. mer än bambi då =P hehe

mkt har hänt samtidigt dom inget har hänt..

onsdags var d av till köpingsvik för årlig kick off  med alla C klasserna va skittråkigt.. gjorde massa tråkiga saker.. var väl lite skoj en gång ibland.. massa regn var d med.. inga torra kläder!!  fy farao.. bara för att använda asfina ord =D.. sen jaa sov jag inne hos malin för att hennes ettor hade flyttat o jag orkade itne störa mina mer =P..

aja dagen efter var d mer lekar o massa astrött folk o sen hem.. käka glass inne i stan.. staggning.. indreänkt i mjöl o vatten o allmänt tråkigt,, sen hem duschade o sen in till ida.. där blev d föreberdelser för kvällens sandra.. sen vidare tilll linnea o sen bar d av till sandra.. var astrött o hade ont i knäna.. vet inte ens varför jag envisas me att gå dit.. d e ju tråkigt.. aja hemma vid tre. sova..

upp vid kvart över sex o sen tll skolan.. fatta va trött man va!!!!!.. sen var d hem o s¨å somnade jag vid åtta..
haha

sen var d idag.. vi var nere hos bror i lund o hälsade på var jättekul o träffa honom igen =D jaa.. d va en väldigt snabb sammanfattning av fyra dagar av ingeting o skitmkt!.. ´helt ok dock ^^

usch fy .. usch fy.. jag ska bli nunna!!!! miljönunna!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback