she - sugarplum fairy

kom hme igår kväll.. vi åkte hem direkt fr¨ån linköping

åkte till linköpong på morgoen vid typ tio först åkte vi hem till erkika o niclas o hälsade på saga.... ahh hon e blond nu hon va jättemörk när hon var mindre.. d lilla musikbarnet.. född på världens bästa da.. hehe.. allefall så träffade vi noa me deras katt..  jaja sen drog vi till ikanohuset dom vanligt.. gick runt o kollade massa affärer hittade ingeting.. absolut nada.. orkade inte så olla så mkt heller me tanke på att d e itne e askul o shoppa med mamma mromor o pappa .. höhö.. jaja sen åt vi på linds som vanligt o tittade runt lite till.. pappa köpte skor.. jaja sen åkte vi hemt ill kusinerena.. möttes man av den nya hunden niska.. jättesöt.. hon hade skrynkler mellan öronen ^^.. o så sjävlklart rosco me.. goofy som jag kalalr.. han.. han ser ju exakt ut som han.. sepcilet me knäln på huvudet.. men d gör inget jag tycker om han ändå ^^.. jaja sen kom jag över min hundskräck o lekte me niska .. dock var hon inte så duktig på loss än.. suck ^^

jaja sen bar d hem o nu sitter man här o begrundar sig över livet..

fatta d finns inget att göra om man e under 18 o bor i kalmar.. lr utanför egenetligen.. men big diffrent.. allefall... d ända som händer e sandra.. vilket e SKITTRIST!!!! för dom spelar bara pissig musik.. o så e d ju springbreak vilket e trevligt. en gång om året ändas.. fatta trist.. hur kan man leva här utan att dö av bordness.. bröööl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback