just tell yourself I'll be ok

lyssnar på Mcfly! det är bara hmm.. ett antal dagar o veckor o månader kvar tills jag åker! Undra var tilly tatt vägen har nte sett av henne på ett tag. Får snart ta och skriva ett mail och fråga va hon gör för nått.. :S et var 146 dagar kvar den 12 juni.. sen har jag inte orkar mer.. dåligt ! Men ändå

Igår var vi på ejdå picnick hos Linnea! gudars skymning! det känns jättekonstigt! två borta! Förösker räkna ihop folk till min födelsedag.. verkar som om vi e under 10!! Känns hemskt! o jag har ingen att gå på Friskis och Svettis med nu ju! Men jag får väl klara mig med tantgympan hemma! Men jag ska klara mig!! får väl köra själv nån gng så farligt är det inte! *host*

idag var vi ute o övningskörde jag o min far! gick bättre än igår.. Av och på farter.. elle Av o påkörningar som jag sa innan idag .Lite fel.. men ändå! första teorilektionen på tisdag får se hur det går. Som tur har mamma lovat att köra hem mig efter annars skulle jag fått vänta på bussen i två timmar .. lite väl länge! hoppas hon erbjuder sig o hämta mig på min födelsedag annars kommer jag inte va hemma en sekund den dagen.. förutom på morgonen! .. risigt!

Bara nga få dar kvar tills skolan börjar! Längtar!! inte efter proven och läxor men resten! vänner! jag saknar nästann..hmm.. allla klasskompisar! jag saknr rutiner! som jag säkert kommer hata sen!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Omg you loser!! :O HUR kan du längta till skolan? Shiiet..

2007-08-19 @ 15:54:19
Postat av: ´ajlun

mc fly äger :)

Postat av: Goss1p

Svar: En riktig knäppis enligt mig hihi

2007-08-24 @ 01:08:00
URL: http://goss1p.blogg.se
Postat av: des

Svar: haha tackar ge all cred till min pojkvän =)

2007-08-26 @ 20:52:16
URL: http://des.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback