wont you hold me now

jag hatar att behöva smyga i mitt egna hus .. jag hatar att inte kunna lyssna på musik på högsta volymen.. jag hatar när mamma o pappa inte e hemma o deras gäster är här.. jag hatar att jag inte hann ta ut diksen ur diskmaskinen innan dom kom hem!

men ändå igår gömde jag mig hemma hos emme, studsade på hennes studsmatta, kollade på hennes tv, lyssnade på henne stereo, gosade me hennes katt och leäste hennes tidning och borstafde mina tänder i hennes handfat haha observera att emme inte va hemma men jag var där borta o undvek våra gäster.. känns så konstigt.. haha jag levde altså hos emme igår.. jag borstade tänderna där för att badrummet ligger bredvik rummet gästeran sover i odet känns jobbigt att sätta igång fläkta o låta asmkt när jag vet att dom sover! haha jag e  jättepatetiskt ^^

men men imorrn åker dom hem o livet återgår till det vanliga.. skulle man kanske tro men NEJ! imorrn e d bara två dar kvar tills jag åker till malta vilket betyder att imorrn ska jag umgås me sussi o emma o ta d lungt o skönt en dag o på söndag blir det stress sstress o packande men herregud jag längatar nått otroligt.. på måndag klockan fyra e jag uppe o åker till kalmar flygplats för att ta flyget till arlanda o sen vidare till malta! YAYNESS!!

måste inte glömma att skicka ett vykort till mormor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback