be good for godness sake

måste eg plugga.. italienska prov på torsdag men va fan jag har ju inget specielt för mig imorrn så då kan jag ju göra d imorrn fast eg borde jag lräa mig att inte sitta o råplugga dagen innan d e ingen bra taktik nämligen.. hmm patetisk.. orka skolan liksom! finns ju mkt annat som att sitta här o glo..  youtuba =) pathetic.. nee ska nog plugga lite på italienska verb .. behövs kan inte ens avere o d e typ ivsviktigt ananrs klarar jag itne nått av passato prossomo grammatiken o det e gansak stort.. men aa.. ska nog å bra

imorrn e det onsdag o inget annat.. hehe lr jo de alla hjärtans dag.. d senaste inom komersiella jippon.. nee skitdag man firar ju eg inte ens nått.. d ända folk vill e att tjäna pengar på nått människan skulle göra varje dag.. man uppskattar säkert en blomma 70x mer om d inte va på ala hjärtans dag.. seriöst imorrn får ajg varenda människa en blomma.. nee..

brööl jag får inte igång pandora.com.. asbra sida ju. bara skriva in ett bandnman o så får du massa band som har samma influenser ooh helt underbart!! :D that's it for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback