oh, Mr. Magazine I never wrote one single thing for you

jahapp.. hemma från lund typ förra veckan har inte redigt redigt orka uppdatera.. orkar itne skriva om va vi gjrode men mest drack vi kaffe eller pratade om va vi skulle hitta på =) jag o tilly i en nötburk :P

happ.. fint väder har vi nästan haft nu. eööer två dagar var det fint väder. men d e bra me lite mellanrum så huden hinner inse att röd inte e en fin färg ^^

Ska kanske spela lasergame mot olsons nån gång.. Jag o Flax kom på idén när jag hade vatt o speal. blir antagligen svenssons med. Unga vs Gamla .. *mohahaw*

ehm ja d va väl det jag hade o uppdatera om. Har öbjar fundera lite på om jag sak föröska fixa till lite av koderna på fn sidan. skulle kanske vara en bra ide o sätta igång me det nu så vi är färdiga me grundetaljerna när skolan börjar. Får snacka med malin. Funderar på om vi skulle föra en blogg över hur arbete går medans vi arbetar så fler än bara vi vet hur det går..an nars kanske vi kan ha en röstning på hemsidan om vilket namn vi ska välja på vårt fn rollspel det e ju fortfrande namnlöst.. Hmm kanske märks att jag saknar skolan lite nu. Rutinerna saknar jag.

Tyckte jag kunde få va ltie självisk o lägga in en bild på mig själv ^^

image9



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback