everybody loves to party on a saturday night

McFly.. ihh jag ska se live !
 
en jävla massa studenter o studentfirande har d vatt nu. I fredags var vi nere i skåne hos rasmus o frida och den nya hunden nixon :D världens sötaste =) såg smackmannen och lite annat fn rollspel folk eftersom d va på söderport. motlo trevligt var det allefall. det var massa folk där som sa att jag var lik min pappa konstigt alal brukar säga att jag e lik min mor. men men jag kan se dragen d e nämnligen så att jag e deras barn och det e meningen att jag ska likna dom =P. drack mocca shake dock har dom döpt om det! puckona!! det heter inte kaffe cool l! så jävla ocoolt!!

japp sen igår var vi hos martin allesammans och hälsade på minigrisar som välte när man klappade dom på magen . motlo trevligt även det.. inte bara grisarna utan hela vistelsen. Var dock jävligt varmt och jag hade jätteskitiga fötter för jag fick skoskav så jag o linnea gick barfota i stan badade fötterna i fontänen på larmtorget mysigt! :D dock inte det trevligaste vattnet men det räckte för mig

så idag var det psykologigrej muntligt gick väl lika bra som att ställa in ett kylskåp.. orka prestera så här sent på terminen. bröööl! men men sen var det av till studenten på jenny tillsammans med min bror letade rätt på marcus och et var fortfrande asvarmt var lite lagom jobbigt men jag klagar inte!! =) sen var d hem, byta skor och så vidare mot olsons för massa god mat och gryymt god kladdkaka mumsigt!

imorrn är det avslutning för moi! jag ska ha utvecklingsamtal först dock. sista dan i skolan asbra! :D men men har man charlotte som mentor =P japp avslutning i aulan lie pannkakor sen ska vi bada på granudden. :S ingen aning var det e men ölands nånstans.. ska bli trevligt en sista dag med klassen när elin o linnea är med. kommer bli konstigt utan dom dock!

image6
jag o linnea! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback