it's times like these when silence means everything

jävla skitväder
jävla skithumör
jävla skit

gosh kan inte den där jävla solen komma ! regnet börjar redigt ta på mig nu den där gråa himmlen..

idag har jag städat skåp... det var ungefär lika kul som det låter
imorrn ska jag städa skåp ... plus att jag kanske ska till IKEA .. ska nog bli ungefär lika kul som idag
på fredag ska jag antagligen lägga mig o dö långsamt i min säng lyssnades till några hemskt deprimerande toner.

De är sommar det är meningen att man ska vara ute o bara njuta. jag kan säga en sak det är svårt att njuta och städa skåp samtidigt. plus det faktum att jag hitils på sommarlovet bara har städat .. förutom en dag då cyklade jag en jävla massa istället. men den dag var allefall trevlig.. och midsommar då.Kul o komma tillbacks till skolan.. folk frågara "jaha bex va har du gjort på lovet?" "Jag har städat!"  yayness!

Kommentarer
Postat av: Ewe

hehe stackars liten :P vänder det inte snart? har du inget inplanerat? jag ska till gbg på tisdag =)

2007-06-27 @ 10:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback