I know you well enough to know you never loved me

jahaa ja då sitter man här me skolarbete upp till aklarna igen.. men den här gången e d itne så farligt.. bara massa powerpointarbete som itne går o fixa hemma för jag har inte micrsoft office hemma.. jag säger då et.. skaffa micrsoft office mo du nånsin ska göra skolarbet på datorn som sak funka i skolan oxå!.. grr!

desutom har jag fått nagellack på handen.. seriöst mitt på handen liksom vem fan lägger den där liksom!! gosh!!

åhh ally hjälper om man pratar me emme.. malin sa d va typiskgt mig att skriva att jag var tvungen att prata me eme.. hmm hon har nog väldigt rätt..

Åh d e sånt underbart väder nu! älskar det!! igår var helt underbart jag o emmson invigde d fina vädret med att spela nollan o andra kortspel på en filt med radio på hennes trädgåd precis som d alltid ska börjas! d e så d ska va ! känns bra att äntligen få inleda sommartiderna .. hmm lr vårtiderna.. åhh saknas bara par på bänkarna med mjukglass right emmson? du e weird! precis som sussi me hennes hanleder.. jag säger då bara d .. RYGG!! gosh!

man blir såg lad av detta underbara väder och att slippa den feta vinterjackan o ta kavajen o min kära gamla svarta kofta.. ska bara skaffa mig en ny sjal ^^ åhh va fint d lät.. obeservera att mamma tyckte d va en bra ide.. haha.. ska se til o skafa en inom en snar tid! askul o veta! mohahahw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback