There's a world outside of my front door

gosh  mkt folk var d hos mig igår.. lr nee så mkt va d inte.. kajsa elin sussi emma malin o så jag :D kajsa sussi emma och elin sov över :D mohahaw dom sov inne i gästrummet o jag sov i min säng p andra sidan övervåningen men jag gick inte ut därifrån förrens allt snack var slut :P haha.. hade motlo trevligt me så det kan låta och absolut överens och så lite mleodifestival massa vuxenpoäng och för mkt mat och godis! usch fy da! men jag tror att jag överlever (dock itne säker än) dom åkte hem vid tolv lr nått imorse.. lr idag kanske d heter :P

sitter och lyssnar på Fall Out Boy ..grr vill se live! så bra :Dmen men livet går vidare och man får nya chanser.. hoppas jag =P.. skulle vilkja ha sett neverstore i fredags i hultsfred.. skulle vatt lite kul me nått lite avstickande konsert.. åhh e på konserhunör!! :(

jag tror jag gjorde nått dumt i torsdag men jag e inte säker på att jag gjorde det på ett sätt sm e obviuos.. men senast var i augusti förra året och då ansågs d vara d.. men nu var d annrolunda.. nee jag måste snacka me emme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback