kiss away young kills and thrills from the mouth of all my friends

jahaa jag rapportskrivining suger !! absolut inget skämt vilket jag antar att alla vet!!

Gustav den III har vatt intressant tills d att man ska börja lära sig nått om han! men jag tog fram mina gamla skivor med bsides från Busted och Mcfly satte lite fart på dan =)

o d bästa e att imorrn har jag bara en lektion! idrott.. men jag ska va inne i skolan o skriva på rapporten innan tänkte jag! och efter med antar jag för jag lär itne bli färdig och böckerna e så jävla tunga!!men men sånt e livet

usch o fy för allt som har melodifestivalen och göra tyckte nog inte redigt om någon av låtarna.. nee.. fst jag brukar aldrig tycka nån av låtarna e bra.. var länge sen ajg tyckte d! =S hm.. jaja.. var trevligt o äta o spela spel hemma hos kajsa allaefall :D nästa lördag är d av till jimmö som firar sin födelsedag och veckan efter d ska vi glo på pirates! :D kanske ut o äta me innan :D blir fin fint! emmson ska med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback