vi kan le, men bara i sekunder

Vi kan le, men bara i sekunder
det är ett uttryck för känslor
och det är förbjudet
eller bli som gatorna, våren och vintern
- dom som går runt tills dom försvinner

Håkan Hellström - Mitt gullbergs kaj paradis

Dagen ägnas idag åt Håkan Hellström som vanligt den senaste tiden finns inget bättre just nu. Svensk musik för en gång skull .. mamma o pappa firar bröllopsdag jag sitter här ensam o bara glor framför mig. inte et roligaste. men men som sagt sen innan livet går vidare

image4

ska ut och fotta igen känns som jag behöver det idag.. fotografering för att frigöra känslor konstig och helt underbart sett.

 glöm inte läsa min underbara dikt ! *bara för att jag e så förbannat stolt* handlar om förra lördagen faktiskt. . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback