standing in the rain living in this fiction

jahaapp då försvan backupen.. eller va säger du emmson tur att man har ordinarie kvar ;) du ska få se du ska få se varför d e min ordinare! på fredag ska jag visa dig! då ska jag visa dig va en redig ordinarie e! en ordinarie deamy =) va så skönt att få prata me min emmson ikväll.. whatever i 20 minuter finns d nått som gör en gladare än det! finns inget bättre.. folk skaffar pojkvänner jag behåller min emme i ställe =)

idag kom deppattacken som värsta hotet men va fan man överlever alltid.. eller njaa.. känns som om jag vet inte vad nu..

The tv spins the news
but in this mixed up
messed up, crazy world
all i think about is you


d där e ungefär va jag tänkr nu.. va säger man.. finns inget bättre än brittiska extrempojkband vid dagar som dessa..The noise next door for life ;)

eller kanske lite V.. Angel e grymt bra.. finns nog inget bättre att lyssna på så här dags.. charmigt poppogt smörigt och helt underbart!

Vi kör utan backup ett tag. vem vet .. d kanske lurar en nby bakom hörnet.. nått o bygga på ^^

image18

Kommentarer
Postat av: Ewe

*stolt fotograf*

2007-10-15 @ 23:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback