come on just say it

hemma idag igen dock måste jag gå på teorilektion ikväll men va fan d ska man väl klara.. måste gå i skolan imorrn. Eller måste jag väl egetnligen inte men det e lika bra förhoppningsvis slipepr jag komma på torsdag e bara staggning o hemåkning från eriksör för resten jag vägrar sova där så jag har bett mom n dad o hämta mig

Jag fattar itne hur det kan bli så mkt i skolan så snabbt! två jävla asjobbiga projekt på gång..
Turistgrej i naturkunskapen o geografin
Måste komma igång med PA och Fn rollspel 2008 (en evighet men d måste böjra resan nu)
samhällen .. välja konflikt o skriva om den så jävla trist!
är väl kanske inte asmkt men det känns tillräkligt.. plus d att jag har en del att fixa tills på lördag! då d kommer massa folk hit o jag måste städa o sånt skit! o fixa mat o fixa kort o grejer. men va fan.. förhoppningsvis blir det trevligt annars så vet ja ginte va jag gör!

Men jag fortsätter vl kolla på entourage nu ^^ har nga episodes kvar yayness! har dock bara säsong 1.. inget kul!
aa just d lärdom från igår! peta inte på jalapeno (vet inte hur d stavas) o sen peta dig i ögat! Det svider som satan!!!

bästa låten den här veckan
http://www.youtube.com/watch?v=0qoL-9jGaZc

Kommentarer
Postat av: Ewe

Intressant: 3
Bilder: 2
Design: 4

2007-09-05 @ 20:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback