do you feel like I feel

typ två dagar kvar tills jag fyller 18. känns konstigt eller nee d känns inte alls!.. ingen skillnad över huvudtaget .. jag har kommit fram till att jag kan pierca mig nu! eller ta ett hål till i mitt öra.. skulle va trevligt dock e d bara jag som tycker d ^^ men va fan d skulle man vilja göra bara för att jag fyller 18 ^^.. men men d blir en senare fråga känns d som.

Igår var det folk här.. trevligt trevligt jag tyckte mkt om maten :d höhöh va räkpasta grejen helt otroligt gott! jag ahde lagat denfint altså! ^^blev så där algom över faktiskt. fick massa fina paket, tack till alla dom o tack till alla som kom.. kanske inte hade asmkt o göra men va fan.. jag orkade inte . vi föröskte allefall

Är ledig imorrn! askönt! ska sova ut ordentligt känner jag behöver de nu efter denna härligt uppfrisaknde förkylningen :P. aaa o just d allasom vill rnga o sä'ga grattis på min födelsedag snälla gör d ! :P

Kommentarer
Postat av: Ewe

Lilla myggis har blivit stoooor :O shit. vad fick du för paket? =) vet inte om jag vågar ringa hihi :P

2007-09-09 @ 16:34:32
Postat av: Ewe

http://popicat.bilddagboken.se :)

2007-09-16 @ 00:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback