snart snart

två år och jag känner exakt samma sak

Saken är att jag vill nudda dig

jag vill vara nära dig

jag vill bara vara hos dig

va som helst!

Det ända jag begär

att en gång ibland få vara i din närhet


Nu förtiden känns allt värre

känns tråkigt att vara kvar

saknaden av de två som är borta

den tar över ibland

känslan av att vilja ha dig

den tar över ibland

ensamheten tränger för nära inpå


Allt är fullt ös runtomkring

men det ända jag nu kan göra

är att sitta o tänka

och hoppas att allt går över

hopaps att snart händer nått

att snart snart snart

kanske det börjar regna

Bex  -07


Kommentarer
Postat av: Ewe

Some nice work :)

2007-09-07 @ 21:30:27
Postat av: Ajda

Mmmm! Den var mycket fin!

2007-09-14 @ 20:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback