we can't go back

Hade min första körlektion i onsdags .. yayness.. gick helt okej.. höll på o backa in i ett staket men va fan! va kan man räkna med första gången liksom! haha  På måndag har jag ännu en mitt under lunchrasten. komsikt! ^^ måste äta lunch på en kvart men va fan det ska väl gå bra ta bara me mig min körkortsgrej till matsalen o så går jag direkt därifrån när jag tuggat i mig allt

Har tre lektioner till inplanerade sen! jag e på gång nu! och så har jag klarat en tårtbit på Fas A är tre tårtbitar på varje fas o det e fyra faser ABC o F tror jag klarat en till dock.. men det vatt strömavbrott på körskolan senast man jag ska fixa det på måndag med så.. asbra! ska se till att få köra lite me dad imorrn

Håller på o få värsta förkylningen nu! asont i halsen o allmänt seg.. Bafucin for life! asbra grej :P hoppas mamma o pappa kommer hem snart dom har vatt hos mormor idag o jag kom hem imorse från martin. vi firade hans b day.. molto trevligt! fast jag fattar fortfarande inte det där me bilen utan krokkuddar ... hmm

nehee nu ska jag åtegå till att glo på tvn! e sååå seg! hoppas jag blir bättre tills måndag så jag kan köra ordentligt o tills på onsdag torsdag dags för den årliga Kickoffen.. dock i eriksöre denna gång o inte i köpingsvik.. weird..image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback