a hangover you dont deserve

jahapp nu kommer snart mor och far hemma igen. känns trist att veckan gått så snabbt. Jag har inte målat kökstaket en sista gång men det kommer.. skulle gjort det idag men fastnade i extremt slö läge o orkade knappt gå ur sängen i morse. så kul var det. dssade emme o isabell (hennes tyske vän) för att jag skulle ta tag i skiten och måla taket o diska berget som är nere.. men nej nej. ursäkta för det. Men ja ghar i alla fall diskat lite av disken. nu är det fullt i diskstället så jag väntar tills det torkat så kan jag sätta igång med nästa omgång snart =)

Har fixat vindrusgrejen nu. mer information kommer med post till mig inom snar framtid. jag är så grymt lugn över det.. vet inte vad det är. endet känns bra. 8 sepmteber verkar det om att vi tidast behöver va i frankrike. kanske dags att börja öva på franskan nu... baguette!

Jahap gårdagen bestod av baksmälla en redigt jävla kraftig en och rockneby markand. meisg. marknaden var så mkt mer när ma var yngre det va kul o springa omkring där och titta på alla fula saker som man då tyckte var nödvändiga.. nu är allt bara skit! foppatoffolor och sockervadd.

onsdagen var trevlig jag var jättefull o det var inget bra. jag erkänner men jag vet att jag denna gång inte var ensam för jag dansade fan inte själv i elins vardagsrum till mgnus uggla. det var minst tre pers med mig hela tiden =P vi stack till KM som vanligt. sen åt vi pommes på cafe corner GOTT!! jag åt väldigt snabbt i alla fall. tror jag.. sen hem till elin för sentimental snack in i natten med jimmö . missade kanske några detaljer.. hm hmmm.. men jag tänker itne dra mina fyllehistorier i min blogg... nu blir det lugn utgångar framöver. d där va sommarens sista känns det som

Kommentarer
Postat av: Mina

Haha jag brukar diska precis så ;P och jag tycker absolut att du ska dra dina fyllehistorier i bloggen! I need to know ;) Är så avis på frankrike! Kommer säker bli as kul! Men Italien blir säkert bra det med, så får nöjja mig med det ;) Det blir väl ingen lugn utgång när jag kommer hem? Då måste vi ju fira att du ska få ett hederligt arbete och träffa maffiosos och att jag ska sitta i staggs fängelsehålor och lära mig ABC! YIPPI!!!!

2008-08-15 @ 23:13:17
Postat av: Ajda

Nej inte sista! Kanske sommarens, men nu är det typ höst.. Men absolut inte sista. det kanske inte blir så ofta, men när det väl blir, då!

2008-08-17 @ 15:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback