centrumhets

ja jag vet jag måste fixa designen det ser förjävligt ut.....

mamma och pappa lämnade jag inne i staden igår. dom är nu på rhodos och lever livet i en vecka vilket betyder att vi råttor dansar på borden här hemma!! Började med att jag och ajda skulle ut o ta en öl på lördagskväll.. vilket resulterade i tre cider och att vi kom hem vid två. träffade kakan och emma o hade en allmänt trevlig kväll... spontaninetet eller nått tror jag det heter en det var jävkligt neat!

I morgon är det Ajdas stora dag. hon fyller nitton eller arton den andra gånger för vem fan vill fylla nitton. man väntar ju bara på tjugo!! men grattis i alla fall ^^


Kommentarer
Postat av: Ewe

jag åker om 9 dagar :D woho


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback