everybody knows

Så vissa saker i ens vardag kan ibland va lite klurigt. Idag tlll exempel eller i ett par dagar har jag varit väldigt tacksam för en sak. en snabb slängd kommentar att jag inte ens han tänkte själv. skit i det skit i det. aldrig har de orden gjort sån inverkan på mig. Det kändes direkt att det var fel att tänka nått annat än skit i det. det gick bra den här gången tills d att ämnet kom upp igen. så jag ber vänner omkring mig please dont mention him again. just nu verkar det som att jag har skrapat ihop ett hop med människor som ska undvikas vd utång.. jag håller med elin kan dom inte gå o gymma eller nått i stället!

på onsdag fast allt folk som ska undvikas är det förhoppningsvis utgång! denna vecka är ännu färre hemma. blir väl jag och ajda och emma om vi har tur som får umgås ^^

gårdage spenderades med att föröska hitta jobb i dublin har hittat en massa jag kan söka men så kom jag på att jg har bara ett svenskt cv och jag tror inte dom fungerar lika bra där borta.. hmm lite fel språk kanske!

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha usch tråkigt att se på folk prata.. :p

Postat av: Ewe

hallå uppdatera dödis :O

2008-08-06 @ 20:02:55
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback