IQ

jahaa nästan en vecka sen senaste inlägg.. nee men det känns alltid så.. hela min vecka cirkulerar runt onsdagar bara för att det är det ända jag gör förutom att vara hemma. har gått gansak bra i sommar ändå trodde jag skulle dö långsamt eftersom  ja skulle ha ett hus belarmat med folk hela dagarna och bli omkring bossad .. har trivts gansak bra med att måla tak. kroppsarbete och man får tänka på allt möjliga och sjunga med radion . Men varje sekund jag har fått vara ensam här hemma har jag tatt vara på! harvari skönt att bara låta tankarna flyga omrking i ela huset o inte bara i min hjärna att gå mrking ta o äta vad man vill och bara må bra. sitta vid pappas dator efterm vår egna inte funkar och sånt. tystnadend är det bästa! fyller upp den gansak bra med musik men det är min musik o inte pappas jill johnsson eller p4!

Idag är det rix fm inne i stan jag och ajda ska till borgholm och se magnus uggla ! yay! ;) nu ska vi ut o leva livet du o jg..

ja just vi åker o plockara vindruvor i september ja ajda sussi o emma.. eller det är relativt bestämt vi ska bara anmäla oss först! sen jävla sticker vi till frankrike! sen kommer vi hem efter max 2 ½ vecka  sen packar vi om våra väskor och jag o sussi sticker till dublin! hinner säkert med en utgång med innan vi sticker.en sista för att minnas kalmar livet! Jag kommer nog sakna mitt Kalmar nu. när jag sett allt från en annan vinkel förr ville jag alltid härifrån men va fan sommartid är det bästa staden! vi har nära till ölands bästsa stränder, vi kan shoppa i obefintliga affärer, vi kan dra till långviken, vi kan ta en öl på olearys ,, asdåliga bussförbindelser, vi kan festa på ondagar på km, allt folk, alla vänner, allt liv ,alla fina kullerstensgator som man fastnar med klackarna i och vårt älskade stagg..

Kommentarer
Postat av: Ewe

dude dricker du ööl? :P åh frankrike va kul :) bilder vill jag se dåå ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback