ticket to ride

idag är en söndag vilket betyder att ingeting görs. precis som resten av dagarna i veckan. Men i alla fall . mor och far kommer hem. skulle lätt kunna ta en vecka till helt själv här hemma. eller bror är ju hemma med men jag överlever. Taket är fortfarande inte målat. ingen överaskning där inte. Jag har dock diskat det mesta av disken.

Jag har läst konstiga bloggar nu n vet sånna som alla andra läser. Men vissa av dom går inte in i min hjärna. Jag känner mig helt hjänrdöd efter att ha läst dom. Varför är bloggar så jävla populärt i dagens samhälle. Det roliga är att kunna veta vad ens vänner håller på med när dom är borta. varför skriver jag blogg o jag tycker det är så hjärndött är en grymt bra fråga.... ville väl bara få ur mig lite text.

just nu känns allt lite trist nä mamma o pappa kommer hem börjar dom jobba igen och min bror flyttar snart till varberg. När fasiken åker jag? det vet jag inte än. och jag vet inte vad som händer sen. Just nu är det dags för en vändning. Det är nog slut med onsdagsutgångar det lär väl inte va så många av oss som hänger med då vissa faktiskt går i skolan nu. Hela sommaren har man vetat att onsdagar är då man får möa sina vänner igen och umgås och skratta och leva. får se när alla lämnar staden. vi blir bara färre och färre


Kommentarer
Postat av: Ewe

vad deprimerande du skriver flicka lilla :P

Postat av: Ajda

Vi går ut på onsdag!

2008-08-17 @ 15:46:42
Postat av: Tobias

svar: du har så rätt så ;)

2008-08-18 @ 20:58:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Mina

Få mig att gråta du bara :P

2008-08-18 @ 23:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback