fading like a flower

hahaha fatta va komsikt livet ar.

ska sammanfatta dagen... observera att dagen knappt borjat
sitta pa ett itnernetcafe i tva timmar
snacka skit med emme
intressera sig for allt for manga killar for sitt egna basta
tanka alldels for mkt pa vad som ska handa pa kvallen tex att lagga fram kommentarer man ska slagna ur sig
skratta at det hela helt for sig sjlav
sakna mor och far och alla andra
inse att man blir mer alkoholtalig efter ett tag
ska snart ata fet mat sa man slipper bli aspackad ikvall
alska livet fastan saknaden ar sa stor
inse att man inte har natt att gora nar man inte jobbar
lyssnar pa roxette av all musik...

en vecka sen ska vi festa alla tillsamman o ja sjlavklart ska alla fika tillsammsn! sussi va tanker du med! :P
 "milk and toast and honey makes it sunny on a rainy saturday"

emmson jag har borjat samla bilder nu sa vi kna lagg aut dom pa bordet och gora varsta forkalringen till alla !

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha jag ska göra tvärtom, äta lite så det blir mindre att spy upp imorgon..

Postat av: Emme

Haha.. vad bra Bex.. jag lär behöva en stor genomgång ;) Börjar faktiskt få koll på dem nu, men jag har ju ingen aning om hur kexiga dem egenligen är ;)

2009-01-01 @ 16:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback