memory

kommer inte ihåg när jag skrev senast. men i alla fall . jag levr jag mår br aoch jag jobbar. Sussi åker hem på torsdag... jag flyttar till min nya lägenhet ida. eller jag börjar flytta grejer. måste se till att hinna till banken och fixa pengar dock. men det ska väl itne vas så svårt. har en halvtimme jag måste ta ut för jag jobbade på min lunch i fredags. ska förösk komma härifrån från 45 minuter innan då vet jag att jag hinner!

jaa.. ehm. inte mkt händer. eller mkt händer men jag orkar inte redigt skivan om det. sitter på jobet. ska skaffa egen dator sanrt då jävlar...

Kommentarer
Postat av: Ewe

när du skaffat egen dator får du fan ta o skriva o posta bilder :P

Postat av: Anonym

Du måste bli bättre på att blogg sen alltså :P Bakläxa ;)

2008-12-18 @ 19:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback