Du är sodastreamad oboy

Det värsta som finns är att stoppa i sig en pistagenöt och förhoppningarna är skyhöga. Man tor den kommer smaka så där perfekt salt och god som den förra men sen när amn väl fått ipp nöten så smakar den ASÄCKLIGT! vad gör man!? man kan ju inte precis spotta ut den så istället tar man och öppnar en till jäkligt fort bara för få undan den andra äckliga nöten och vad händer! Även den smakar mögelost! Är lite rädd för att tugga i mig resten av pistagenötterna nu. Jag skulle behöva ett par ekorrar som kollar nötternsa som i Kalle och chockladfavriken! Jag ahr itne lärt mig se skillnad på de goda och de äckliga nöterna än heller. Får föra anteckningrar på hur de äckliga såg ut så om det är nån som liknar den så skiter jag i att äta den eller ge den till mamma.. eller eventuellt papperskorgen...


.image29

Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha, du är rolig du :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback