I'm still standing on a sideway train

Lovet är snart slut bara imorgon kvar sen är det back to school. Massa FN igen orkar inte redigt med mer. måste fortfrande fixa fler värdar.. suger!

Men lovet har vatt bra färutom magsjukan i början den va inte askul!

På måndagen var jag och ajda på ölands köpstad och kollade läget fanns inget ting var grymt ifnt väder dock!
 På tisdagen var jag och emme i växjö med hennes mamma o syster och vi badade i simhallen där och gick runt på stan.
Onsdagen var vi o spleade lasergame (jag blev top gun!) och jag bakade bananmuffins!
Torsdag jag bakade bullar! duktigt jag vet
Fredag var inne i stan med mamma efter det att jag läst igenom halva icas stora kokbok som jag fick av min mormor helt fantastisk bok! står allt möjligt i!  hur man kokar kaffe .. jag visste redan det dock. :P men men fin bok allefall asstor!

Köpte mig en kofta igår när jag var på stan med mamma den är asigt mysig! :D

Kommentarer
Postat av: Ewe

Mitt lov har precis börjat hihi :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback