It's not the fall that hurts it's when you hit the ground

Igår lärde jag mig att vara grymt stressad och köra bil samtidigt! och det gick jättebra höll alla hastighetsgränser och trafikregler.

Har vatt så mycket STIMUN så det räcker och blir över! Har sprungit runt i hela skolan från Källarplanet till D-plan fram och tillbacks och upp coh ner. Mina fötter är trötta och min hjärna är totalt överarbetad av saker jag måste komma ihåg. och nu finns det inte ens värdar åt alla som kommer .. Det börjar skita sig nu. Tror de behöver lite mer stresståliga Allt-i-allos nästa år. eller allefall en av dem. Malin håller sig gansak lugn men det bubblar nog allt där under ytan spcielt när hon ser att folk inte gör de dom ska . Till och med Malijn ryter i, Jag snackade med några ettor idag dom är livrädda för mig nu. Dessutom har jag sprungit runt och letat mobilnummer till alla som ska vara värdar. Helt sinnesjukt svårt specielt när folk inte är där inte ska! Har inte hunnit ha nått kul nu så det blir bara värre och värre.
Jag missade att vara där för en vän och jag har aldrig mått så dåligt. Jag hatar att jag stressade dig specielt när jag vet att det verkligen är nått du behöver prata om! Vi snackade om det senast i tisdags och jag visste redan då att det var mycket på gång. Jag underprioriterade mina vänner jag hatar det.

Men för att byta till nått posetivt i denna dimmiga snurriga värld fyld av färgkordinerade papper Grattis Emmson till körkortet :D Vi äger nu kan vi dra runt tillsammans ;)

Tack gode gud för att man har parkeringstillstånd nästa vecka.. behöver ändå sova på skolan minst en natt..

Kommentarer
Postat av: Ewe

Ojoj.. låter stressigt :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback