just trying to keep it in line

Idag är min bror hemma eller rättare sagt han ko igår =) Det är vldigt väldigt tomt i huset utan honom. ett plus var att han hade med sig mitt ps 2 med sig hem =D nu kan jag spela asmkt tv-spåel sak bara införskaffa några först. Singstar står högst på listan. Tänkte ha en tjejkväll väldigt snart o spela singstar kanske lite eyetoy o dansmatta beroende på vilka som kommer då emma har en av sakerna o emme det andra och så har dom båda två olikasingstar spel vilket e asbra då kan vi nämligen joina in altlsammans och ha allt! och ha askul! jävligt mycket askul!

Mom n dad åker till mormor nästa helg vet itne om jag ska följa med. Det beror på ifall mina clasmates vill hitta på nått med mig på fredag. kanske singstar kväll eller utgång! utgång skulle va jävligt kul iv har ju lte o fira på fredag. Sportlov ffs! så hääärligt! tor aldrig ett lov har varit så här efterlängtat som dte här! fy fan va mycket det har varit i skolan förstår inte vad allt kommer ifrån! det är helt otroligt.

men men ikväll ska jag och emmson kolla melodifestivalen.. äta middag hemma hos mig.. surprise! :) o bara snacka skit hela kvällen :D dessutom ska hon ta me ett ps2 spel till mig så jag kan provspela mitt lite =) ska köpa ett på måndag har kommit framt ill att jag hr 700 kr att köpa tvspelo för. eller runt 700. så d ärcker förhoppningsvis till ett singstar med mickar alelfall. ska kolla netonnet o se om dom har nått billigt sen ska jag köpa ett begagnat på game ska även kollaom jag får tag på tony hawk så jag kan köra lite skatebord =) inga bilspel allefall! Inga bilspel är tillåtna på mitt ps2.. det ahr antagligen spelats för många sånna på det redan innan.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha ska ni också sitta o skratta åt melodifestivalen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback