eddie kick started his carer a summerday in may

jag vet inte mo texten går så men jag orkar inte kolla.. Om jag var min avvikande beetende lärare skulle jag ge mig underkänt. Japp ett klar IG. Orkar inte me den skiten nu. hur kommer det sig att man alltid tycker skolan e pest dagen innan den börjar. dessutom ligger man vaken till typ 5 på morgonen bara för att man vet att man måste upp.. sånt tycker ich inte om! nicht gut! som d heter på tyska...

idag var jag i stan hade körlektion .. skittriskt hade sen ca två timmar att fördriva tills bussen gick. inga affärer var öppna heller för det va för tidigt på morgoen.. men vid tio då öppnade dom .. dås tack jag till clas ohlson o köpte nya cdskivor.. 50 st nu kan jag börja lägga över alla mina bilder å de itne försvinner. kanske ska få ny datr :d en laptop :d jag ska få en fågan är när. kanske itne får dne förrens jag flyttar hmeifrån .. vilket ingen vet när det är. Men whatever. köpte ett par nya hörlurar med dom e helt underba jag e kär i dom! dom blockar alla andra ljud! helt underbart o sitta på bussen .kan dock bli problem om jag somnar då lär jag aldrig vakna. införskaffade andra säsongen av scrubs me. kände att jag var värd d så här efter jul. kände mig lite halvrik.... d gör ajg inte längre kan jag säga .. haha..

nehee nu ska jag o malin skriva klart skiten o sen ska jag kolla på mer scrubs!!!!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Bra me uppdateringar lately, fortsätt så :D Fan va kul o shoppa, jag vill meed :P Ska göra det imorgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback