everything turned grey

Att sakna något så
jag trodde inte det var möjligt
möjligt att älska ett ögonblick
att sakna ett ögonblick
varje gång jag påmins
kan inte sluta le
kan inte sluta skratta
kan inte sluta gråta

Saknaden gör ont
som så många gånger förr
men den här gången är det värre
aldrig trodde jag det skulle vara så här
trycket över bröstet är så hårt
så hårt att jag tror att jag är tillbaks
tillbaks där jag stod mitt i ett hav av lycka
simmandes i ett rus

Varje gång jag tänker på det
kommer ruset tillbaks
men det blir svagare och svagare varje gång
mindre och mindre pirr
måste sluta tänka på det vill
ha kvar känslan
kommer jag nånsin få känna den igen
att få stå längst fram se de jag älskar
och bara få älska för en gång skull

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback