as lovers go

ohh plockade fram dashboard confessional igen! vilken underbar ide av mig själv!!

Idag har vi inte haft el majoriteten av tiden. Då har jag målat för jag har varit uttråkad och när vi haft el har jag kollat på tvn.. ohh vilket itnressant liv ajg har! snälla ge mig jobb!!!! jag börjar bli desperat nu..snart åker ansökan in till aditro!!! det är verkligen ett lågmärke för mig jag vet itne varför.. men jag känner att det verkligen inte är något för mig! jag känner att jag inte passar in där jag kan inte se mig själv där jag kan inte ens se pengarna det skulle ge i min plänbok.

pengaläget börjar rasa nu.. kul att annat folk frågar om min ekonomi med.. or not så att säga!

Jag har nog inte nått att säga idag egetnligen.. utgång onsdag som vanligt. ska till arbetsförmedlingen också. får se vad dom säger. jaha d va ju kul att du inte har nått jobb vi ahr inget jobb till dig men hoppas du ahr ett bra liv. typ så tror ajg det kommer bli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback