highway to somewhere

nu är jag stressad därför satte jag mig vid datorn för att skriva ett blgginlägg.. det var nog det smartaste! eller inte!
Är på väg in till stan snart. det blir utgång dock är det inte så mycket folk som är med. thorulf ajda jag o elin elefant. linnea likvagn är ju på scoutläger och sussi är i polen. emme ska hänga med ingvar och emma a jobbar.. emma g kommer väl kanske helt omölig att få tag på ibland den människan! men men... det ska nog gå nån gång.

Jag är försenad idag för att min mamma vill att jag äter hemma för att spara mina pengar. lasagnen ska ta en timme och jag satte in den i ugnen vid tjugo över fem. jag fick inte gå och duscha innan den var insatt i ugnen heller men nu har jag duschat allefall. ja just det bör nämnas att jag borde vara inne i stan vid kvart över sex...hmmm dagens schema går inte redigt ihop ^^

höhöh nee nu ska jag lyssna på peppmusik, fixa håret och sminka mig..


Kommentarer
Postat av: Ewe

lilla partypinglan ;D

Postat av: "norrlänningen"

Rex, jag finns faktiskt med!:P

2008-08-03 @ 14:09:25
URL: http://block.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback