morning calls

de som inte vill läsa om köksrenoveringar bör inte läsa det här

idag hoppas vi omkring på bjälkarna här hemma. Jag och bror har börjat riva upp golvet. allt är dammigt av allt sågspånn och skit som låg under bräderna. har kommit fram till att det inte är bra att komma hem lite sp borta i balansne mitt i natten .. då blir det skitigt om fötterna... Hela huset är fullt av damm och hela jag för den delen. De syns inte tlls det att man tvättar av sig och man inser att vattnet den första minuten är grått. väldigt trevligt =). har sjal över munnen och näsan hela tiden med.. värsta banditen som springer omkring där nere. Bror tog bort golvmattan i badrummet med. Pappa fixade fläkten och jag och mor drog dän väggen. eller del av väggen..Sen efter fikan började pappa riva bort klinkernsen som låg under badrumsmattan. och jag ovh bror började med golvet. såå.. Dagens arbete. skitintressant!

Imorgon ska det hem till mormor och klippa gräsmattor och bygga kärringar. eller tjäringar som pappa stavar det..Vi är lika bra på svenska han och jag ^^

Men slut på Köket snack.
Badrummet! nee skämt åsido. Utgång onsdag igen ! surprise! vi förösker bestämma oss för vad vi ska ha på oss. så otroligt komsikt varje vecka samma visa ^^

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha gud va ni går ut :p

Postat av: Mina

HELLO!! :D verkar som att jag med ska ut på onsdag :D

och jag har fan INGENTING att ha på mig :S

2008-07-08 @ 02:33:27
URL: http://koaala.blogg.se/
Postat av: Ajda

Ja va fan va vi går ut ofta... Sååååååå kul!!! Wiiiihoooo!

2008-07-09 @ 00:03:15
Postat av: Ajda

Okej total tönt-varning på min förra kommentar..

2008-07-09 @ 00:03:36
Postat av: Ewe

hallå uppdatera då din mupp så man vet att du lever!! du som blev så duktig :O

2008-07-14 @ 16:25:16
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback