no escaping from the heartache

Min kropp har en udda nyans av brunrödvit färg just nu. ser ut som om när man var dammig för att huden är så torr för att man vatt för mycket i solen!. Men det löser sig sanrt ska ta en avsvalkande dusch alldels strax sen kommer emme förbi och vi ska titta på film. kanske lite navy cis med! det är ju onsdag för sjutton gubbar!

I onsdags var et utgång vi var på km som vanligt. var nere på enervet med mom n dad först dom var ditbjudna så jag och emme tog en korv. träffade bosse! vilken hund! så kär!! Men allefall sen drog vi vidare med Ingvar som var med ute till sussi för en extrem snabb förfest och sen in till stan. var väl en realtivt lugn kväll.

Det blev Fredag kväll (hela dagen spenderades  solen med småkusinerna) och bvi ida sussi ocj jag beslöt att vi skulle lyssna på lite winnerbäck som spelades på shellby dock insåg vi att nee det var ingen musik för oss så vi lämnade min bror på eriksöre hos kusiner och stack in till KM som vanligt.

Lördag stack vi till enerevet för en härlig kväll med vänner och spel och lite skitnsnack. härligt :D Idag stack vi till ljugnäs och där har vi legat hela dagen. Jag lräde folk att äta pizza på stranden är något av det bästa som finns ;)

Bambi frågade hur det gick med you know who. Så ag tänkte att jag skriver vad som händer nu. ingeting.  det känns skönt att säga det. Det är över nu! och så förblir det.. hur deprimerande eller glad tanken än kan va så är det över nu inget mer jävla nonsens!

på onsdag är det fest igen surprise! denna gång dock utan sussi och linnea. men vi överlever. Elin är säkert på vem vet vi kanske lyckas med ännu en onsdagskväll i andan med den då vi vaknade och elin hade pommes i cyckelkorgen. vilken kväll det va....


Kommentarer
Postat av: Ewe

men dude vilken ful design :O hoppas du jobbar på det :p bara att gå vidare till nästa då ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback