canon ixus 70

Idag var vi lediga. inte en ända lektion härligt :D inte för att vi haft några vettiga lektioner nån av dagarna på senaste. Mest slöandes och fikandes. men man överlever ...

Jag och Ajda tänkte att vi skulle gå igneom stadens utbud av kläder idag då min hud inte uppskattar solen så mycket just nu. (en lätt knallröd ton har tatt över stor del av den) Men det blev ganska mycket sol ändå va fan den lyser ju hela tiden! Men dude jag kalra inte det är helt underbart! Vi fick lite sällskap av lite allmänt löst folk som kom och gick.

Igår satt vi nere vid hamnen och itttade på oranga män och käkade glass matade fåglar med isbitar och lite annat smått och gott. Det är så livet ska vara ...Var inne i stan sen på eftermiddagen och shoppade med mor. sånna nödvändigheter till balen typ smink och balväska. Så nu har man allt färdigställt tills på fredag. Bal blir det då

Imorrnkväll är det athenaätning med klassen ska bli askul. Sen är det utgång med. Shit vilken dag. ^^

runda och färgglada
så fyllda av magi
mina små vänner
hänger på väggen och väntar på nästa äventyr
magin kommer aldrig gå ur
hur mycket man än skakar
partyringar förblir alltid partyringar

 
höhöh tänkte va lite fyndig men men..

ja just d mamma o pappa har lovat mig en ny kamera i studentepresent. Canon ixus 70 är vad jag bestämt att jag vill ha. evnetuellt den senare . ska kolla vart den är billigast och sen så slipper jag min gamla sketna uppmuppade dumdum samsung!

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha härmis me kamera ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback