låt det ske ett under ta mig härifrån

idag river jag tapet med mor min. Jag lyssnar på pistvakt med. inte okej men va fan det är ingen annan som behöver lyssna på det mer än jag så :P. Sen i tisdags tror jag det var sen ajg uppdaterade senast. Har jag gjort jättemycket faktiskt! jag är duktig! Först och främst har jag målat kökstaket två gånger. dock bara grundlager så jag har två täcklager kvar med. Eventuellt bara ett. Men men. sen har jag rivit alla tapeter i köket. eller iv har lite kvar detär det på de höga höjderna. Jag och mamma tar det sist. Men på så sätt ahr jag vatt duktig. har vatt ute och joggat två gånger med!

Sen har jag ju inte vatt helt utan social kontakt med mina vänner. I onsdags var det utång. Bara sån helmysig kväll med kompisarna :D Jag och emme staplades åt mot hennes farmor och sov där. Satt vid köksbordet till tio över två eller nått och snackade skit och drack MASSA vatten för att vi skulle slippa bakfylla. vilket vi också gjorde. kan bero på att vi sov aslänge med :D. Sen gav vi oss ut på stan för en hedlig bex och emme dag. jag ahde dock glömt att ta med mig andra skor så jag gick i högklackat hela dagen- hade faktiskt skoskav sista 100 metrarna hem. emmson köpte sig en ny assöt tröja ^^ jag köpte en typ klänning halva priset 100 kr. fick 100 kr av mamma för att jag målat taket och så sa hon att jag inte skulle supa upp dom så jag köpte en klänningistället ^^ dock så var det pengar som försvann lite ledsamt men det gör mig glad :D

Ikväll ska vi hem till elin som äntligen är hemma igen! HÄRLIGT! jag var dock inte och mötte henne på centralen igår var lite för trött för det. förlåt men så kan det gå. vi ska ju dit ikbäll :D ska bli härligt :D få se om hon oxå är som man kommer ihåg henne ^^



Kommentarer
Postat av: Ewe

ooj oj bex i högklackat omg ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback