straightjacket feeling

två inlägg på en dag jag borde få pris!!
eller inte för vissa är det nog normalt.
jag har bara inget och göra så jag tänkte jag skriver nått i alla fall..
upptäckte att vattnet uppe på min toa fortfarande rinner så livet går vidare fast det är fortfarande lite svårt att vänja sig vid att hämta besticken på altanen diska i källaren hämta vatten uppe eller nere göra maten i köket och sedan äta på altanen. eventuellt tv rummet. det är helt sjukt va konstigt det är. vattnet i öket kommer vi ha tillbaks kanske i slutet av augusti! ¨så det blir kul liv nu.. handdiska är väl det som skrämmer mig mest.
Internet på vår vanliga dator muppar som fan eller det är inte internet utan brandväggen så jag är inloggad på msn på den och sitter och "surfar" på pappas som tur var har jag inga vänner att skriva med. Spelar musik på den andra datorn med. Det är lite komsikt fatiskt. Det bästa är att det fungerar att ladda upp många bilder samtidigt på bilddagboken på den här. Men dock har jag inga bilder här eftersom det är pappas jobbdator. Men jag har några på usb minnet som jag slängde upp förut .. var typ fem stycken men aaa va fan det är lite mer än inget ^^,

Nee nu ska jag återgå till tvn.. tror det var nån asdålig film som jag ska se . Det eller så kollar jag på nån av harry potter filmerna.

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha för att vara du borde du få pris ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback